De ochtend van vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Elcke Geus - WaarBenJij.nu De ochtend van vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Elcke Geus - WaarBenJij.nu

De ochtend van vertrek

Door: Elcke

Blijf op de hoogte en volg Elcke

01 Oktober 2017 | Nederland, Schiphol

Na ruim een jaar lang 5, 6, soms wel 7 dagen in de week te hebben gewerkt is het dan eindelijk zover: vanmiddag vlieg ik (een 34,5 uur durende reis!) richting Auckland om het prachtige Nieuw-Zeeland te verkennen. Gek, ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat ik straks aan de andere kant van de wereld zit. Mijn backpack zit vol, bewapend met leuke, lieve en handige cadeautjes van mijn familie en vrienden ga ik op pad. Een travel journal, om mijn ervaringen op papier te zetten, een gelukspoppetje, packing cubes om mijn backpack toch nog enigszins te ordenen en niet te vergeten een lonely planet, ideaal leesvoer voor in het vliegtuig.

Daarnaast gaat thuis ook nog een beetje mee in de vorm van sieraden, een enkelbandje van mijn lieve vriendinnetje Roxy, een armbandje van mijn moeder en heel dierbaar; een prachtige ring waarin ik de as van mijn allerliefste opa heb laten verwerken, zo gaat ook hij met mij mee op reis.

Want zoals jullie allen weten, ik ben erg gehecht aan thuis, maar hopelijk voel ik mij aan de andere kant omringd door adembenemende natuur en vele mooie mensen ook snel thuis. Ik ben er klaar voor om mij te laten verbazen door al het moois dat mij te wachten staat. Ik hoop tot rust te komen, het strakke schema van thuis lekker los te kunnen laten en meer in het 'hier en nu' te leven.

Volgende keer kan ik jullie hopelijk van alles vertellen over wat ik heb meegemaakt. Het avontuur gaat eindelijk beginnen..... spannend!

Veel liefs

• 01 Oktober 2017 - 09:27

Amber:

Nou Elck, je kunt altijd nog schrijver worden mocht je het even niet meer weten... zo mooi geschreven! Tot aan de andere kant van de wereld :)

• 01 Oktober 2017 - 09:32

Mirriam:

Heeeeel veeeeel plezier lieve Elcke. En keep us posted. Xx

• 01 Oktober 2017 - 11:25

Danny:

Het huis draag je in je hart want iedereen weet dat jij er bent en ook aan hun denkt. Dus geniet en heb plezier.