Een tijd van komen en een tijd van gaan - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Elcke Geus - WaarBenJij.nu Een tijd van komen en een tijd van gaan - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Elcke Geus - WaarBenJij.nu

Een tijd van komen en een tijd van gaan

Door: Elcke

Blijf op de hoogte en volg Elcke

27 Januari 2018 | Australië, Melbourne

Het bijhouden van een blog ging iets minder makkelijk dan gedacht, maar de keren dat ik wat schreef kreeg ik vanuit alle hoeken lieve berichtjes, dank daarvoor. Ik zit nu op het vliegveld te wachten tot we mogen boarden en dan is mijn reis helaas echt bijna voorbij. Het vooruitzicht om mijn vrienden en vooral mijn familie weer te zien doet mij goed. Ik kan niet wachten om mijn lieve oma weer een knuffel te geven en mijn zus en ouders weer te zien. Ik heb er een onvergetelijke reis opzitten, iets dat niet met woorden te beschrijven valt. Mijn eerste grote, maar zeker niet mijn laatste reis. Voor iedereen die mij niet op Facebook heeft, ook daar schreef ik een stukje om mijn reis af te sluiten, wel in het Engels vanwege alle nieuwe mensen die ik heb ontmoet;

After four months of travelling, this journey unfortunately has come to an end. I have seen the most beautiful mountains and fiords, the bluest seas and crystal clear lakes. I have been amazed by the sky at night, scattered with stars and saw the milky way for the first time in my life. I have seen the cutest animals, and beaches as white as snow, but what my trip really made special were the people I have met.

Thank you, everyone I have met and traveled with, for sharing this experience with me. Some people I've only seen a few hours, others a few days or weeks. All the stories I've heard, the view on the world seen through someone elses eyes, it inspired me and made my trip unforgettable.
Also the local people, especially in New-Zealand showed me what hospitality, friendliness and kindness is about. I wish this would be the same everywhere else in the world.

 And ofcourse, my roadtrip through Australia wouldn't have been the same without my dear friend Amber, with whom I shared my house on wheels for the past two months, it was a roadtrip to never forget.

I am grateful for everything I have seen and done and if there is one thing I am sure of: it are the people that make a place special  and make you feel at home (although a beautiful surrounding and a bit of sunshine helps ;)).

I am sad to leave but also looking forward to my new journey ahead; I am starting my master in teaching society science in february!

Lieve allemaal, tot snel in het koude Nederland!

Liefs

Tags: Dankbaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Nieuw-Zeeland & Australië

Op backpack avontuur

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2018

Een tijd van komen en een tijd van gaan

06 Januari 2018

Hi Mates

23 November 2017

Bye bye sandflies

28 Oktober 2017

Kia Ora

13 Oktober 2017

It's not all beer and skittles
Elcke

Reizende door Nieuw-Zeeland en Australië

Actief sinds 30 Sept. 2017
Verslag gelezen: 1205
Totaal aantal bezoekers 7117

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2017 - 28 Januari 2018

Nieuw-Zeeland & Australië

Landen bezocht: